Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1- TARAFLAR
1.1- SATICI:
Ünvanı: SHEROSE İnternet Hizmetleri Limited Şirketi
Adresi: Güzeltepe Mahallesi, Çağdaş Sokak, Üsküdar İstanbul
Telefon: 0542 743 76 73 / E-mail: sherose@sherose.com.tr
1.2- ALICI:
Müşteri olarak sherose.com.tr alışveriş sitesine üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2- KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Ürün ya da hizmetlerin temel özellikleri sherose.com.tr adresinde yer almaktadır.
Listelenen ve sitede yer alan fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün gönderim masrafı ve doğabilecek teslimat masrafları olan kargo ücreti SHEROSE tarafından ödenecektir, ücretlerin tamamında vergiler ve teslimat ücretleri dahildir.
MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
4.1- ALICI, internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal en fazla 10 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. İstanbul dışı teslimat süreleri kargo firmasının teslimat sürecine bağlı olarak, müşterinin sipariş oluşturma esnasında seçmiş olduğu teslim gününe göre önceden planlanarak çıkışları yapılır. Şehirler arası kargo firmasının sunduğu sürelerin, kargo firmasından kaynaklı olumsuz nedenlerle aşılması durumundan SATICI sorumlu değildir.
4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4- Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI'ya teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün ücretinin 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur.
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi üst paragrafta belirtilen durumlar dahilinde iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.
MADDE 5- CAYMA HAKKI
ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa; istenilen teslim tarihinden 3 iş günü (üçişgünü) öncesine kadar hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. İstenilen teslim günü ve teslim adresine göre, öncesinde ürün hazırlanıp kargo ile çıkışı yapılıktan sonra cayma hakkı yoktur. Ürünler Canlı, Kesme çiçek olduğu için raf ömrü olan gruptadır, kargo veya elden teslimat için taze olarak çıkışı yapılmış ürünlerde cayma hakkı yoktur. Çıkışı yapılmamış ürünler için cayma hakkı üstteki şekildedir.
Cayma hakkının kullanılması için sipariş verilirken seçilen teslim günü öncesindeki 3 günlük süre içinde SATICI'ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta veya mesaj ile yazılı bildirimde bulunulması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde,
- a) kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
- b) İade formu,
- c) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür.
- d) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
- e) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
MADDE 6- CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari amaçlarla yapılmaktadır.
Lütfen Dikkat: Kargo tutanağını imzalamadan önce kargo paketinizin taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kargo paketinizde herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kargonuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kargo paketi hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden SHEROSE Şirketi sorumlu değildir.
Bu şart ve koşulların tamamı Türk Hukukuna tabidir.
Gizlilik politikamız ile ilgili her türlü soru ve önerileriniz için sherose@sherose.com.tr adresine email gönderebilirsiniz. Firmamız’a ait aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz.
Firma Ünvanı: SHEROSE İNTERNET HİZMETLERİ LTD ŞTİ.
Adres: Güzeltepe Mah. Çengelköy Üsküdar İstanbul
Eposta: sherose@sherose.com.tr
Tel: 05427437673 / 0542 743 76 73 WhatsApp